.

           

        Nowy Rok- nowa ja! Rok 2022 się zaczął i wiele osób postanowiło zrzucić zbędne kilogramy i zmienić swoje dotychczasowe odżywianie! Jeżeli, również Ty chcesz schudnąć to idealnie, że tutaj jesteś!

Spis treści:

  • Jak bardzo tego chcesz?
  • Marketing vs odchudzanie
  • Jak zrzucić zbędne kilogramy w 2022?
  • Najskuteczniejsza dieta rego roku.

Jak bardzo tego chcesz?

Wraz z początkiem roku osoby stawiają sobie cele, które są bardzo trudne do zrealizowania np.,,Schudnę 6 kg w miesiąc, chce dobrze wyglądać na walentynki”! Zrzucenie zbędnych kilogramów jest jak najbardziej dobrym pomysłem, ale plan wraz z wygórowanym celem odbiega od zdrowej redukcji. Zdecydowana większość osób nie przytyła w miesiąc i nie powinna wymagać tak dużo od siebie w zaledwie 4 tygodnie. Zrzucenie zbędnych kilogramów to powolny proces zmiany nawyków żywieniowych wraz z wypracowaniem regularności.Czy jest możliwy spadek 6-8-10 kg w miesiąc? Oczywiście, że tak! Niestety trzeba się liczyć z tym, że spektakularny spadek masy ciała w bardzo krótkim okresie czasu, często odbija się efektem jojo.

Marketing vs odchudzanie

Wraz z nowym rokiem w social mediach oraz telewizji jesteśmy bombardowani informacjami na temat: skutecznych spalaczy tłuszczu, produktach topiących tłuszczyk oraz urządzeniach, wręcz natychmiast paląc tłuszcz. Pomyśl- gdyby istniał magiczny środek to nie byłoby ludzi z nadwagą i otyłością, a są! Niestety prawda jest bardzo brutalna! Żeby zmusić organizm do skorzystania z rezerwy energetycznej jaką jest tkanka tłuszczowa KLCZUCZOWY jest deficyt energetyczny! Zamiast szukać złotego środka lub modnej diety cud powinniśmy podejść do tematu zmiany sylwetki z racjonalnym i sumiennym nastawieniem. Sposób odżywiania wraz z zmianą nawyków żywieniowych doprowadzi do uzyskania oraz utrzymania wymarzonej sylwetki nie na lato, ale na LATA!

POLECANE

Jak zrzucić zbędne kilogramy w 2022?

W pierwszej kolejności obierz sobie cele, którymi będziesz się kierować! Rozpisz sobie cele krótkoterminowe oraz długoterminowe w jasny i zrozumiały sposób np. w tym tygodniu sięgnę po słodycze dwa razy, a od lutego tylko raz w tygodniu.Jeżeli chodzi o twoją dietę to unikaj drastycznych zmian i spróbuj wprowadzić małe korekty, ponieważ nawyków nie zmienia się z dnia na dzień. Tworząc swój codzienny jadłospis postaraj się żeby był on kolorowy i zróżnicowany, a dodatkowo nie rezygnuj z żadnych grup produktów, ponieważ nie dane produkty powodują, że nasza masa ciała jest większa, lecz nadmiar spożywanych kalorii w dłuższej perspektywie czasu.  Właśnie z tego powodu, jeżeli chcesz schudnąć to określ swoje zapotrzebowanie energetyczne i zacznij jeść mniej niż Twój organizm potrzebuje. Jeżeli masz już zaplanowaną dietę to warto pomyśleć o aktywności, ponieważ te dwa aspekty razem pozwalają na szybsze oraz łatwiejsze osiągniecie wyznaczonego celu. Postaw na aktywność, która sprawia Ci przyjemność i jest możliwa do utrzymania w dłuższej perspektywie czasu!

Najskuteczniejsza dieta w 2022!

Najlepsza dieta to taka, którą jesteś w stanie utrzymać w dłuższym okresie czasu i nie ma innej! Skup się na fundamentach! Nie podążaj za obecną modą i postaw w swojej diecie na produkty nieprzetworzone, które lubisz. Dodatkowo pamiętaj o prawidłowym nawodnieniu, które ma wpływ na samopoczucie, układ hormonalny i wiele, wiele więcej. Pamiętaj o aktywności fizycznej, ponieważ to z jej pomocą łatwiej osiągniesz swój cel! Nie zapomnij o regularności i systematyczności w tym co robisz- o swoich jasno sformułowanych celach oraz prawidłowej relacji z jedzeniem- na wszystko znajdzie się miejsce w diecie w racjonalnych ilościach!

POLECANE