.

Każdy z nas ma życie towarzyskie i na przestrzeni kilku lub kilkunastu tygodni pojawiają się urodziny, święta – to coś normalnego. Podczas takich okazji nie zaleca się trzymania diety czy przychodzenia z pojemnikiem do znajomych, rodziców, ponieważ to może negatywne wpłynąć na relacje z jedzeniem. 

Dzień imprezy 

Jeżeli wiesz, że danego dnia masz specjalną okazję to możesz zostawić sobie większą ilość kalorii do wykorzystania na później. W praktyce radzę spożyć dwa posiłki z planu np. śniadanie oraz obiad, a trzeci i czwarty zjeść podczas uroczystości w racjonalnych ilościach. Proponuję unikać podejścia 100% albo nic.

Jedzenie podczas spotkania

Często osoby podczas takiej specjalnej okazji objadają się wszystkim co popadnie, a to zły pomysł, który skutkuje negatywnymi relacjami z jedzeniem. Świadomie wybieraj ilość np. możesz zjeść sobie pizze oraz wypić drinka z colą zero, ale nie musisz jeść innych wysokoenergetycznych przekąsek typu chipsy, paluszki, krakersy.  Umiar i zdrowy rozsądek to podstawa i klucz do sukcesu.

 

POLECANE

Relacje z jedzeniem podczas spotkania

Należy pamiętać, że jesteśmy tylko ludźmi i po takiej okazji w najgorszym przypadku przybierzemy troszkę wody, ponieważ zjemy więcej produktów wysokoprzetworzonych niż zwykle, które mają sporo soli oraz trochę więcej tłuszczu! Lepiej minimalnie przybrać na wadze (nawet tego nie zauważymy, ponieważ 1 kg tkanki tłuszczowej to około 7800 kcal), niż wpłynąć negatywnie na relacje z jedzeniem.

Podsumowanie

Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny i już wiesz  jak radzić sobie w takich sytuacjach  podczas dążenia do lepszej sylwetki! Jeżeli masz jakieś pytanie to pisz śmiało poniżej w komentarzu. 🙂

 

Potrzebujesz pomocy z doborem właściwie zbilansowanej diety?

Zapraszam Cię do współpracy-zobacz, jak wygląda indywidualny plan żywieniowy​.

POLECANE