.

Ekspresowy niskokaloryczny pudding chia z 5 składników. Listę składników, sposób przygotowania oraz wartość odżywczą znajdziesz poniżej. ⬇️

Składniki dwie porcje:

✔️80 g nasiona chia, 

✔️15 g erytrytol, 

✔️50 g dżem,

✔️3 g cynamon, 

✔️250 ml napój owsiany. 

Wartość odżywcza porcji:

290 kcal | 15 B | 14,1 T 36,2 W

  • Z kodem: JANK masz -10% na każdy produkt marki Ostrovit oraz darmową wysyłkę od 79 zł.

Jadłospisy IDEALNE dla Ciebie!

Sposób przygotowania:

1️⃣W naczyniu wymieszaj napój owsiany i cynamon z nasionami chia. 

2️⃣Odstaw mieszankę na godzinę do lodkówki i mieszaj od czasu do czasu, aby nie powstały grudki.

3️⃣Dodaj erytrytol i ponowanie wymieszaj i odstaw na noc do lodówki.

4️⃣Gotowy pudding chia rozłóż warstwowo do szklanek lub pucharków: pudding na dół, następnie dżem, kolejna wartstwa puddingu. 

5️⃣Możesz udekorować świeżymi owocami.

Smacznego❗️

POLECANE