.

Ekspresowy niskokaloryczny pudding chia z 5 składników.? Idealne do weekendowej kawki.? ☕️ Listę składników, sposób przygotowania oraz wartość odżywczą znajdziesz poniżej. ⬇️

Jadłospisy IDEALNE dla Ciebie!

?Składniki dwie porcję:

✔️80 g nasiona chia, 

✔️15 g erytrytol, 

✔️50 g dżem,

✔️3 g cynamon, 

✔️250 ml napój owsiany. 

Wartość odżywcza porcji:

290 kcal | 15 B | 14,1 T 36,2 W

?Z kodem: JANK masz -10% na każdy produkt marki Ostrovit oraz darmową wysyłkę od 79 zł .??Zapraszam do skorzystania.? 

POLECANE

?Sposób przygotowania:

1️⃣W misie wymieszaj napój owsiany i cynamon z nasionami chia. 

2️⃣Odstaw mieszankę na godzinę do lodkówki i mieszaj od czasu do czasu, by pudding był bez grudek.

3️⃣Dodaj erytrytol i ponowanie wymieszaj i odstaw na noc do lodówki.

4️⃣Gotowy pudding chia rozłóż warstwowo do szklanek lub pucharków: pudding na dół, następnie dżem, a na nią wartstwa chia. 

5️⃣Możesz udekorować świeżymi owocami.

Smacznego❗️