.

Myślę, że szarlotka to drugie najpopularniejsze ciasto zaraz po serniku! Jeżeli chcesz zmienić swoją sylwetkę i dbasz o swoje zdrowie to nie musisz rezygnować z takich przyjemności. Jest to bardzo łatwa i szybka propozycja na fit ciasto do porannej kawki. Listę składników, sposób przygotowania oraz wartość odżywczą znajdziesz poniżej. 

Jadłospisy IDEALNE dla Ciebie!

Składniki:

▶️150 g twaróg chudy,

▶️60 g jajko,

▶️70 g mąka kukurydziana,

▶️jedno jabłko (120 g),

▶️30 ml mleko 0,5%, 

▶️20 g erytrytol, 

▶️wedle uznania cynamon, 

▶️3 g proszek do pieczenia.

Sposób przygotowania:

1️⃣Twaróg, jajko, proszek do pieczenia, mąkę, erytrytol, cynamon zmiksuj do uzyskania jednolitej konsystencji (jeśli masa jest zbyt gęsta możesz dodać odrobinę mleka).

2️⃣Masę przelej do foremki.

3️⃣Jabłko zetrzyj na tarce i nałóż na masę. Całość posyp odrobiną cynamonu.

4️⃣Piecz w 180 stopnach przez 30-35 min.

POLECANE

 Całość: 

526 kcal | 40 gb | 7,6 gt | 73,3 gw 

Z przepisu uzyskać 6 porcji. 

Średnica foremki 16 cm.