.

Niskokaloryczne wysokobiałkowe naleśniki bez mąki❗️?Według mnie jedne z najlepszych ciast naleśnikowych jakie jadłem.?Smakiem na pewno dorównują tradycyjnym.??  Listę składników, sposób przygotowania oraz wartość odżywczą znajdziesz poniżej. ⬇️

Jadłospisy IDEALNE dla Ciebie!

?Składniki:

?100 ml mleko 0,5%,

?70 g maliny,

?45 g odżywka białkowa,

?5 g olej,

?120 g jaja (dwie sztuki),

?75 g jogurt skyr naturalny (połowa skyru- cały jogurt to za dużo na wszystkie naleśniki).

POLECANE

?Sposób przygotowania:

1️⃣Jaja, mleko, odżywkę białkową zblenduj (jeżeli masa będzie zbyt gęsta to można dodać troszkę więcej mleka).

2️⃣Smaż na patelni z dodatkiem oleju jak standardowe naleśniki. 

3️⃣Maliny zmieszaj z jogutem. 

4️⃣Nałóż nadzienie na nasze naleśniki i zwiń w trójkąt. 

Smacznego ❗️

Wartość odżywcza całości: 

498 kcal | 65 b | 18,2 t | 18,2 w