Polityka zwrotów

Zwroty/Gwarancja satysfakcji

 

  1. Jeżeli zakup dokonywany jest przez Klienta będącego konsumentem, wówczas zgodność sprzedanego towaru z umową objęta jest odpowiedzialnością Sprzedawcy na zasadach uregulowanych w przepisach ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 poz. 1176 z późn. zm.).
    W przypadku sprzedaży towarów konsumpcyjnych (tj. sprzedaży dokonywanej na rzecz Klienta będącego osobą fizyczną, która nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą):
    • Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z zawartą umową.
    • Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy Klient o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
    • Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, jeżeli Kupujący podał nieprawdziwe informacje podczas wypełniania formularza zamówienia.
  2. W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient opisując stwierdzone niezgodności oraz sposób realizacji reklamacji winien zawiadomić o tym Sklep wysyłając stosowną informację na adres sklep@lukaszjank.pl.
  3. Sprzedawca nie odpowiada za wszelkie szkody wynikłe z niewłaściwego wykonywania przez Kupującego ćwiczeń w oparciu o przygotowane przez Sprzedawcę plany treningowe.
  4. Reklamacje płatności przy wykorzystaniu serwisu payU przyjmowane są w formie pisemnej na adres podany stronie https://poland.payu.com/kontakt/ i winny zawierać: adres e-mail płatnika, numer Płatności, kwotę płatności, nazwisko i imię właściciela konta bankowego (karty płatniczej), datę płatności oraz nazwę banku, na konto którego skierowana została płatność płatnika. Serwis payU zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w czasie nie dłuższym niż 14 dni. Czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji od Instytucji pośredniczących.
  5. Gwarancja satysfakcji lub zwrotu pieniędzy: W przypadku zakupu gotowych diet i planów treningowych, współpracy z dietetykiem, a także gum treningowych, Klient ma prawo skorzystać z gwarancji satysfakcji lub zwrotu pieniędzy w terminie 14 dni od daty zakupu. W tym celu należy zgłosić reklamację, kontaktując się pod adresem sklep@lukaszjank.pl. Zwrot środków nastąpi po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku.